HTPS etsii uusia pelaajia

Laji on purjehdus, joukkueen kotipaikka on Helsinki, Pyysaari ja pelattava sarja Juniorit. Joukkueeseen kuuluu 40 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Jos olet kiinnostunut jollapurjehduksesta tule käymään maanantai tai torstai iltana Pyysaareen tutustumaan tai ota yhteyttä seuran junioripäällikköön Ahti Nurmiseen, puh. 0400 998 604.

Hyvä tapa päästä mukaan uuteen purjehdusharrastukseen on aloittaa jollakurssilla, jossa käydään läpi kaikki perusasiat jollapurjehduksesta. Kurssin jälkeen on hyvät valmiudet jatkaa harrastusta ohjatusti ja oppia itsenäiseen jollankäsittelyyn kokemuksen kasvaessa. Lue lisää Lasten Purjehduskoulun kursseista osoitteessa https://htps.fi/junioritoiminta/

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 16 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
HTPS: kokoonpano